Wyniki ankiety ""Czy jesteś Liderem MLM - Twoje szanse na sukces""
Statystyka respondentów:
Ilość respondentów:
103
Mężczyzna: 53
Kobieta: 47
Brak danych: 3
Średnia wieku: 30.9 lat
Podsumowanie wyników
1. Czy masz zapisane na kartce, w notatniku bądź w kalendarzu swoje marzenia i cele?
tak - mam dokładnie określone terminy ich realizacji 36 bar1bar2  36%
tak - mam ich szkic 37 bar1bar2  37%
mam je w głowie 16 bar1bar2  16%
właśnie myślę nad tym 3 bar1bar2  3%
nie mam 8 bar1bar2  8%
Liczba odpowiedzi 100  
2. Czy jesteś zdeterminowana/y i w pełni nastawiona/y na sukces?
Tak - bez względu na wszystko muszę zmienić swój los na lepsze i odnieść sukces 63 bar1bar2  63%
Tak - chcę odnieść kiedyś sukces 24 bar1bar2  24%
Tak chce odnosić sukcesy, ale jeśli mi się nie uda, nie będę rozpaczać 3 bar1bar2  3%
Tak - chcę zarabiać dużo pieniędzy! 8 bar1bar2  8%
Nie interesuje mnie sukcesy, chce sobie tylko dorobić 2 bar1bar2  2%
Liczba odpowiedzi 100  
3. Czy każdego dnia choć przez chwilę pracujesz nad własnym rozwojem i uczysz się jak odnosić sukcesy?
Tak - czytam w ciągu dnia jeden rozdział motywacyjnej książki 49 bar1bar2  49%
Tak - raz w tygodniu siegam bo fragment książki człowieka sukcesu 28 bar1bar2  28%
raz w miesiącu kupuje książkę motywacyjną i czytam ją 8 bar1bar2  8%
chętnie bym czytał/ła ale jeszcze nie zarabiam tyle i nie stać mnie na książki 5 bar1bar2  5%
Szkoda mi pieniędzy na takie książki, bo nie wiem jeszcze czy mi się powiedzie w życiu? 2 bar1bar2  2%
Inne 8 bar1bar2  8%
Liczba odpowiedzi 100  
Inne odpowiedzi:
  • czytam w miare możliwości, biorę udział w webinarach, testuje na sobie i innych różne przedsięwzięcia
  • Czytam ksiazki ale takie, które dadza mi konkretna wiedze potrzebna w danej chwili. Sama sztuczna motywacja to za malo bo wole dzialac. Polecam ta ksiazke http://piszerecenzje.pl/2011/04/21/motywacja-dla-rozsadnych- kontra-ksiazki-o-sukcesie/
  • Codziennie czytam jakiś artykuł lub wpis na blogu związany z MLM
  • p
  • słucham audioboków
  • nie mam czasu
  • czytam w internecie
  • Uczę się na wlasnych błędach oraz wymieniam doświadczenia z innymi ludźmi.
4. Czy często słuchasz motywacyjnych kaset lub audiobooków?
Tak, każdego dnia w drodze do pracy i podczas innych czynności 31 bar1bar2  31%
Tak, średnio raz w tygodniu 33 bar1bar2  33%
Tak - kilka razy w roku 16 bar1bar2  16%
Tak, ale tylko wtedy kiedy sobie przypomnę i mam "doła" 10 bar1bar2  10%
Nigdy nie słucham, bo to bez sensu 10 bar1bar2  10%
Liczba odpowiedzi 100  
5. Jak często prowadzisz prezentację biznesową ( oraz dodatkowo o produktach) dla 1 osoby lub grupy słuchaczy bądź na większych spotkaniach?
Średnio każdego dnia przynajmniej 1 raz 15 bar1bar2  15%
2-3 razy w tygodniu 30 bar1bar2  30%
1 raz na tydzień 22 bar1bar2  22%
1 raz w miesiącu 19 bar1bar2  19%
nie prowadzę takich spotkań w celu rekrutacji do biznesu 14 bar1bar2  14%
Liczba odpowiedzi 100  
6. Jak często korzystasz z rad Sponsora lub Sponsora upline i jego konsultacji?
Regularnie raz na tydzień spotykamy się i analizujemy sytuacje w grupie 25 bar1bar2  25%
Kiedy tylko mam pytania bądź problem - zwracam się z prośba o poradę i zadaję pytania 62 bar1bar2  62%
Raz na pół roku jest taka potrzeba 6 bar1bar2  6%
Raz na kilka lat, kiedy tracę motywację lub szukam sposobu ruszeniu do przodu 3 bar1bar2  3%
Uważam, że jestem mądrzejsza/szy od Sposnora i jego Sponsorów - nie spotykam się ze Sponsorami z górnej linii 4 bar1bar2  4%
Liczba odpowiedzi 100  
7. Czy jesteś na wszystkich szkoleniach i warsztatach organizowanych przez Twojego Sponsora lub Sponsorów z górnej linii o wyższym tutule podpartym wymiernymi ewidentnymi sukcesami?
Tak - zawsze jestem i bardzo sobie cenię te możliwość 49 bar1bar2  49%
Tak - prawie zawsze jestem 34 bar1bar2  34%
Tak - jestem czasami, bo czasem nie mam pieniędzy 8 bar1bar2  8%
Byłam/łem tylko raz 6 bar1bar2  6%
Nie jeżdżę, bo uważam, że nie jest mi to potrzebne - już jestem świetny w tym co robię i poradzę sobie sam/sama 3 bar1bar2  3%
Liczba odpowiedzi 100  
8. Czy na Seminaria Sukcesu i uroczyste Gale organizowane przez swoich Sponsorów, jeździsz samotnie czy zawsze zabierasz ze sobą swoich ludzi, rozumiejąc jak bardzo jest to ważne w rozwoju Twojego biznesu?
Robię wszystko aby mieć ze sobą cały autokar ludzi i mam! 11 bar1bar2  11%
Organizuję transport busem i odpowiednią do tego grupę współpracowników 16 bar1bar2  16%
Staram się, aby zabrać ze sobą chociaż samochód osobowy ludzi z mojej struktury 47 bar1bar2  47%
Przeważnie jeżdżę samotnie na takie imprezy, bo nikt z mojej grupy nie chce kupić biletu. Moim zdaniem "ludzie są do ..." 17 bar1bar2  17%
Nie jeżdżę na tego typu imprezy bo uważam, że są mi niepotrzebne w biznesie 9 bar1bar2  9%
Liczba odpowiedzi 100  
9. Czy jesteś 100% klientem we włsnym biznesie?
Kupuję wszystkie niezbędne produkty z własnej firmy a nie z konkurencji 89 bar1bar2  89%
Tylko czasem kupuję produkty z firmy z którą współpracuję, ale namawiam na zakup inne osoby 10 bar1bar2  10%
Prawie nigdy nie kupuję produktów z mojej firmy, bo kupuję tańsze u konkurencji 0 bar1bar2  0%
Nigdy nie kupuję produktów z firmy z którą wspołpracuję, ale namawiam na to innych 0 bar1bar2  0%
Nigdy nie kupuję produktów z firmy z którą wspołpracuję, bo są one drogie 1 bar1bar2  1%
Liczba odpowiedzi 100  
10. Uczysz innych tego co się dotychczas nauczyłaś/łeś i samodzielnie organizujesz jednodniowe lub dłuższe szkolenia dla swojej grupy? wspołpracowników
Tak - spotykam się na konsuktacjach i organizuję wiele warsztatów szkoleniowych oraz imprez motywacyjnych w ciągu roku 32 bar1bar2  32%
Tak - spotykam się z ludźmi na konsuktacjach indywidualnych raz na tydzień i robię szkolenia minimum 2 razy w roku 27 bar1bar2  27%
Tak - spotykam się czasem na konsultacjach indywidualnych i robię szkolenia tylko przez Internet 11 bar1bar2  11%
Tak czasem robię konsultację na Skype i szkolenia przez Internet, bo to oszczędniej 8 bar1bar2  8%
Nie organizuję żadnych szkoleń ani konsultacji dla ludzi z mojej struktury. 22 bar1bar2  22%
Liczba odpowiedzi 100  

Wytłumaczenie: Liczba odpowiedzi, to suma wszystkich odpowiedzi wybranych przez respondentów, dotyczących danego pytania. Procentowy udział opcji jest obliczny poprzez podzielenie liczba odpowiedzi przez ilość zaznaczeń danej opcji.